Wednesday, October 12, 2011

Snabbuppdatering!

Yoyojiggedioh!

Man sitter på sin feta bak och undrar hur man ska klara av att skriva om kelterna baserat på böckerna jag har lånat. VART försvann all den där förmågan att skriva uppsatser som jag hade i högstadiet. Ctrl+ C, mycket, ja, men jag hade motivation! Och jag kunde skriva om allting till egna ord om jag ville.

Men nu?

Herpiderptumblrbilderfacebookyoutubecoralinesoundtrackkatterglass o.s.v.

Inte en chans att jag lyckas koncentrera mig.

Nåja, nu ska vi inte vara sådär, ingen tycker om gnällspikar. Så nu ska jag berätta om trevliga saker!

Jag har övningskört igen! Det gick väldigt bra med tanke på att det var andra gången jag körde och senast var i april någon gång. ^^ Jag har inga problem med att växla längre, mera problem med att starta utan att slira till ordentligt då jag släpper kopplingen för snabbt. Men det fungerar!

Imorgon ska jag, mamm, LiLLan, Lion och Skrållan till Hfors och shoppa loss. Jag ska köpa skor, färgade linser och så kanske lite kläder. Synd bara att jag inte hittar några second hand butiker där... =/

Vi flyger dit imorgon 09:30, äter lunch, går på stan, lämpar av på hotellet, går på stan, äter på tapas och så får vi se vad vi gör på kvällen. ^^ Vi kommer hem på fredag kväll. =)

Jag har pengar nu för en gångs skull så jag vill verkligen köpa lite skor... Kläder hittar jag lite här och där, men skor... Det är knivigare!

Annars så måste jag informera om, även fast många vet det, att jag fyller 19 år på onsdag nästa vecka! =D Jag tänker ha en trädgårdsfest med de närmaste vännerna, inte så många. Sedan vill jag ha en ännu mindre fest med Eifos och Cap't, jag träffar dem så sällan...

Så om ni läser det här! Vill ni att vi ska hitta på något nästa helg? Inget stort, lite middag, lite kaka, lite fangirlande och lite filmtittande? Jag saknar att umgås med er... =/ Och jag skäms över att jag aldrig tar mig tid att helt enkelt höra av mig och bestämma att vi ses.

Dessutom så sa jag ju, Eifos, att när provperioden är över så hinner jag hur bra som helst!! =3

Nu ska jag läsa några luntor om kelterna och deras historia... -.-

Pax et Bonum
Erin <3

2 comments:

  1. Jag hittar gärna på något!! :D
    Upptäckte annars att jag inte ens har ditt nummer just D:

    ReplyDelete
  2. Jo! Eifos sa att hon också gärna hittar på något! Hon sa att det skulle kunna gå i helgen beroende på vilken dag, för mig går både lördag och söndag, så det är inget problem =)

    ReplyDelete