Monday, August 22, 2011

Dag 01 - En blogg jag läser varje dag

Hm... det är svårt, för det är faktiskt inte varje dag jag läser bloggar. Och inte heller alla dagar folk uppdaterar sina bloggar. Men jag skulle kunna säga att fokis.se är en blogg jag rullar in på nästan varje dag iaf ^^

Nu behöver jag inte bekymra mig för inläggsrubriker nåmer! =D

Jag har antagligen fått det där jobbet som barndagvårdare. Bara ett litet problem... Jag vet inte var det är och hur jag ska komma därifrån när jag slutar... ;___; Så går det när man vägrar ta körkort... T_T Hoppeligen så överlever jag... Men om jag inte löser det där med hur jag tar mig därifrån så ligger jag verkligen i pottan.

Nåja, på ett eller annat sätt löser jag det väl... =<

Så jag har fått körkortstillståndet förlängt med Tina också, så nu blir det buller och brak till på vägarna. Suck.

Pax Et Bonum
Erin <3

No comments:

Post a Comment