Saturday, April 02, 2011

New blog

Känns rätt bra! Den här är mycket ljusare än min förra och jag kommer inte byta design från ljus till mörk o.s.v. så det kommer inte blir några problem med att läsa den här p.g.a. att jag inte orkar ändra på färgen på texten i tidigare inlägg.
  Den här bloggen kommer antagligen likna lite på en blandning mellan min Facebook, tumblr och gamla blogg. ^^ Hoppas ni inte har något emot det, för det kan bli lite messy.
  Sedan jag skrev senast har det hänt så mycket! Har skrivit asbra i svenska, dåligt i matte och fått fem (!) kattungar från Minou. Några till torde komma från Jolie runt påsk. Det är provperiod just nu, men det har jag tagit lite med en klackspark eftersom jag just skrivit studentprov och haft en liten nedåtperiod. Istället får jag den huvudlöst genialiska idén att dricka fem Kurko på 45 minuter och bli på tallen! Perfect... Well, jag är nykter nu.
  Kommentera gärna vad ni tycker om layouten, jag vill hålla den ljus och färgglad, gärna lila, grönt och varma sommarfärger. Textfärgen torde ändra sådär mellan varven, men jag vill hålla det läsligt så det blir nog mörkt på vitt iaf. =)

Pax et Bonum
Erin <3

3 comments:

  1. Yes, it is vey nice =)
    Men ladda din mobil någon gång för i h*lvete

    ReplyDelete
  2. Meh... den ÄR ju laddad xD

    ReplyDelete