Monday, April 04, 2011

Libra - The Lame One

LIBRA - The Lame One

Nice to everyone they meet.
Jag försöker vara artig iaf

Their love is one of a kind.
Jao... kanske det, det är så sällan den ges helhjärtat så

Silly, funny and sweet.
Well, silly does work...

Have own unique appeal.
Well... det skulle ju inte förvåna mig... xD

Most caring person you will ever meet!
Tja, om jag objektivt ser på mig själv så ja och nej

However, not the kind of person you want to mess with…you might end up crying.
True that, jag är en riktig bitch om jag vill

Libras can cause as much havoc as they can prevent.
STÄMMER!! Om jag får för mig att göra det förstås...

Faithful friends to the end.
Njae... jo.. ja. Jo, jag tror det iaf

Can hold a grudge for years.
Fuck yes, jag glömmer inget

Libras are someone you want on your side.
Tror att jag är av stor betydelse som vän

Usually great at sports and are physically active
HAHAHAHAHA!! Det enda som inte ALLS stämmer... x)

Very creative.
Inte "very" men "quite"

A hopeless romantic.
Sadly yes.

No comments:

Post a Comment